dimarts, 15 de març del 2011

ELS CONTES DE CAN COMTE

Quadre de Donald Zolan. Ilinois USA. Fill de familia d'artistes, als 5 anys va guanyar el seu primer concurs d'aquarel.les.
Sóc de Riells, de terra endins.

Els primers records que tinc són molt tristos, son de quan va morir la meva mare, jo tenia cinc anys, recordo una cosa molt curiosa, quan ella marxava a treballar la terra (sóc de pagès), jo corria darrera seu…però algú m’aturava sempre.

El pare va tornar a casar-se, va arribar el meu germà Isidro, l’únic germà que tinc, ara estic sola ja no hi és, fa molt que no hi és.

De noieta vaig anar a servir a Arenys, m’estimaven molt , jo els estimava molt també, cuidava uns nens, recordo que els acompanyava a mar, però mai vaig mullar-me els peus, que tonta!.

Va arribar la Guerra Civil i vaig tornar a Riells.

Recordo Diumenges de Missa i ball, passejos per camins verds acompanyada de les amigues de la doctrina…estic bé, la família m’estima , estic amb salut, no demano res més
E.A..
Nota: Els escrits son les experiències dels nostres residents. Si bé s’ha intentat fer les correccions ortogràfiques oportunes, no hi ha hagut correcció d’estil de l’escrit per tal de mantenir-ne la vivesa